JAUNUMI

124731

OECD: Radošas pieejas mācību procesam uzlabo skolotāju un skolēnu sniegumu
Apskatīt komentārus (0)


04.09.2012


Drīzumā Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijā (OECD) tiks sagatavots tematiskais ziņojums„Mācību metodes un pedagoģiskās Inovācijas: Pierādījumi no TALIS (Teaching Practices and Pedagogical Innovation: Evidence from TALIS)”, kura galvenās atziņas ir:

  • Galvenais dzinējspēks attīstībai un inovācijai, kā arī mācību procesa mērķtiecīgai un rezultatīvai norisei skolā ir, ja skolotāji savstarpēji sadarbojas, dalās pieredzē, diskutē par problēmām, meklē risinājumus un izstrādā jaunas un radošas pieejas mācību procesa organizācijai un nodrošinājumam;
  • Skolotāja darba rezultātus nodrošina līdzsvars starp trim komponentēm: (1) piemērots un interesants mācību saturs, (2) uz skolēnu orientēta radoša un atbalstoša skolotāja darbība un (3) strukturēta un skaidra mācību procesa vadība;
  • Skolēni sasniedz labākus mācību rezultātus, ja skolotāji izmanto daudzveidīgas mācību metodes.

 

Vairāk informācijas klikšķinot šeit




      Atpakaļ

atstāj tukšu: atstāj tukšu:
vārds:




Ievadiet drošības kodu:

Visual CAPTCHA