Radošums: zilonis istabā*
Apskatīt komentārus (0)
03.05.2012
*angļu idioma, kas apzīmē acīmredzamu patiesību
Biznesa vide ir pārņemta ar radošumu un pārsteidzošajiem panākumiem, kādus gūst jauni un inovatīvi uzņēmumi, realizējot dzīvē savas idejas, kā, piemēram, Instagram. Arī citi uzņēmumi vēlas šādus panākumus un ļauj brīvu vaļu savu darbinieku un organizāciju vēlmei darboties. Rezultātā ir izveidots garš ieteikumu saraksts radošuma veicināšanai, piemēram, nokrāsot sienas zilā krāsā vai arī iekārtot atpūtas telpu ēkas vidū. Diemžēl neviens no šiem ieteikumiem viens pats nesniedz gaidīto. Tas ir kā stāstā par aklajiem un ziloni savstarpēji nesaistīti raksturojumi nesniedz saprotamu ziloņa attēlojumu. Tāpat tas ir arī attiecināms uz Pixar, Apple vai Facebook panākumu vērojumiem, jo atsevišķi novērojumi neatspoguļo to, kas sekmē šo uzņēmumu inovatīvo produktu radīšanu.
Tā kā radošums kļūst par nepieciešamību visās profesionālajās jomās, augstskolas visā pasaulē ir uzsākušas iekļaut savās mācību programmās kursus par uzņēmējdarbību un radošu problēmu risināšanu. Mērķis ir sagatavot studentus, kuri spēj identificēt un izmantot iespējas, kā arī risināt problēmas, ar kādām viņi līdz šim nav saskārušies.
Ar The Huffington Post (26/04/2012) publicēto Tina Seelig rakstu pilnā apjomā angļu valodā varat iepazīties šeit.
Foto:corbis.com