Noslēdzies otrais skolotāju apmācību posms
Apskatīt komentārus (0)


26.10.2010


Esam gandarīti ziņot, ka vakar viesmīlīgajās Rīgas Valsts 3.ģimnāzijas telpās veiksmīgi noslēdzās otrais skolotāju apmācību posms. Paveikts ir daudz: apgūta jauna viela (īpaši akcentējot cepuru pielietojamību), radītas jaunas idejas par radošuma praktisku pielietojamību, uzņemts īpašs viesis – Izglītības un zinātnes ministre Tatjana Koķe. Ministre piedalījās apmācību noslēdzošajā posmā, izdalīja skolotājiem apliecības un kopā ar Radošuma pils vadītāju Jāni Ošleju un Rīgas Valsts 3.ģimnāzijas vadītāju Andri Priekuli uzrunāja skolotājus. Izskanēja daudz labu domu un ideju, no kurām būtiskākā – tikai kopā mēs varam paveikt vairāk. Vislabāko rezultātu sasniegsim, apvienojot spēkus, jo īpaši darbā ar tik īpašu projektu, kā šis. Gan ministre, gan Jānis Ošlejs uzsvēra, ka projektā iesaistītie skolotāji ir īpaši, jo tieši viņi ir pārmaiņu, atvērtības un, protams, radošuma vēstneši Latvijas skolās.

Sakām lielu un sirsnīgu paldies skolotājiem, kas vakar ieradās uz apmācībām no visas Latvijas! Paldies mūsu lieliskajai, iedvesmojošajai un radošajai treneru komandai! Pateicamies arī mūsu partneriem, atbalstītājiem un draugiem:

  • Sorosa fondam Latvija
  • Junior Achievement Latvija (un īpaši – programmu direktorei Ingai Bolmanei)
  • Par finansiālu atbalstu sakām paldies Rimi Latvija un Franklin Covey Latvija.
  • Paldies par viesmīlīgo uzņemšanu Rīgas Valsts 3.ģimnāzijai un direktoram Andrim Priekulim, kā arī Dagnijai Grabei!
  • Priecājamies arī par jaunā partnera MyKoob.lv atbalstu informatīvās e-platformas izveidošanā!

Lai arī darbs ar šo apmācību posmu ir noslēdzies, miera Radošuma pilī nebūs. Ir daudz ideju, uzdevumu un iniciatīvu, ar ko vēlamies strādāt, un par paveikto noteikti dalīsimies arī ar jums. 




      Atpakaļ

atstāj tukšu: atstāj tukšu:
vārds:




Ievadiet drošības kodu:

Visual CAPTCHA



Zaļā iela 27 - 13, Ērgļi
LV-4840, Latvija
radosumapils.latvija@gmail.com
+371 26328684
           

Sazinies ar mums

vārds:
E-pasts:
Piezīmes: